چه عکس هایی برای چاپ تصویر دلخواه روی اشیاء مناسب تر می باشد؟

.

.

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» آبان 1402
» آبان 1398


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
چه عکس هایی برای چاپ تصویر دلخواه روی اشیاء مناسب تر می باشد؟
نویسنده Fatemehsahandi تاریخ ارسال جمعه 17 آبان 1398 در ساعت 20:22

چه عکس هایی برای چاپ تصویر دلخواه روی اشیاء مناسب تر می باشد؟

بار ها برای دوستان سوال پیش آمده که برای چاپ عکس و طرح دلخواه روی اشیاء نظیر قاب و گارد موبایل، لیوان، تیشرت، کوسن، پیکسل و ... چه عکس های مناسب است و خروجی کار بهتر خواهد بود؟!

بگذارید قبل از هر چیز توضیحی کوتاه در باره سیستم چاپ و رنگ ها در دنیای دیجیتال داده شود تا در تصمیم گیری برای انتخاب عکس راحت تر باشید و انتخاب مناسب تری انجام دهید!

آنچیزی که شما در مانیتور (صفحه نمایش) کامپیوتر یا موبایل و تبلت می بینید بر اساس سیستم رنگی RGB است. این رنگها بسته به کیفیت و تراکم پیکسلی صفحه نمایش شما به 256000 رنگیا 16 میلیون رنگ می رسد و به دلیل تابش نور که از این صفحه  های نمایش انجام می گردد، درخشان است و با جزئیات بسیار بالا به شما نشان داده می شود.به همین دلیل شما دیدن یک تصویر در مانیتور یا صفحه نمایش را ترجیح می دهید.
حال همین عکس را به کامپیوتر به یک دستگاه پرینتر منتقل کنید تا چاپ شود! سیستم رنگی از RGB به CMYK تبدیل می شود.  این سیستم رنگی مخصوص پرینتر ها طراحی شده است و رنگ هایی که شما در صفحه نمایش به صورت 16 میلیون رنگ می دیدید، بسته به نوع پرینتر شما به 1، 2، 4، 16، 32، 64، 1288 یا 256 رنگ تبدیل می گردد.
یعنی رنگ ها از 16,000,000 رنگ، نهایتا به 256 رنگ تبدیل می شود.حال در این بین ممکن است حاله های نور، افکت ها با رنگ های خاص، رنگ های طلایی، نقره ای و متال (فلزی) در این 256 رنگ موجود نباشد و شما احساس کنید که پرینت شده ی عکس شما با تصویر اصلی از نظر رنگ و افکت متفاوت است.
این طبیعت پرینتر ها است و همه پرینتر ها از این روال پیروی می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :